Ik ben er nog! Deel 2 - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Julienne Peters - WaarBenJij.nu Ik ben er nog! Deel 2 - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Julienne Peters - WaarBenJij.nu

Ik ben er nog! Deel 2

Door: Julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

16 Oktober 2017 | St. Lucia, Saint Lucia

Ik vind het werken in de Resort shop veel leuker dan in de Spa omdat er veel meer gebeurd en er is altijd wat te doen. Mijn collega’s zijn jonger en dat maakt het ook wat leuker. Er werken trouwens alleen maar meiden, helaas.

Godzijdank heb ik hier nog niet echt last gehad van heimwee maar ik zou nu op het moment wel even naar huis willen voor een paar dagen om iedereen te zien en het Nederlandse eten te eten want ja, ik mis echt een frikandel speciaal!!!! Het koken hier is echt heel erg kut want in de winkels verkopen ze voornamelijk alles vanuit de diepvries omdat het meeste natuurlijk geïmporteerd moet worden. Vaak ben je na het werk ook wel moe en heb ik totaal geen zin om te koken dus hopen we dan maar dat de Trinis (interns uit Trinidad) koken want zij kunnen wel echt lekker koken als ze er hun best voor doen.

Roos en ik hebben de afgelopen dagen echt heel veel gedaan want je leert natuurlijk steeds meer mensen kennen en dat worden dan ook echt vrienden. Tyla is een van mijn collega’s en we trekken echt heel veel met haar op. Ze heeft een auto en dat is natuurlijk ook heel prettig want ze brengt ons overal en nergens heen. Helaas wel al een paar keer een lekke band gehad en dan sta je daar in de middle of nowhere maar dat mag de pret niet drukken.

We zijn natuurlijk ook al wel weer een aantal keren naar de streetparty op vrijdag in Gros Islet geweest. Chaotisch maar echt super gezellig, goede muziek en heel veel rum. Meestal gaan we op zaterdag avond naar Coconutz, Verve of Keebee's, dit zijn kroegen in Rodney Bay, waar we vaak de andere Nederlandse interns meeten of met de interns van ons huis heen gaan.

Nou, dit was dan weer een update over de afgelopen weken hier voor verder informatie kan er natuurlijk altijd geappt worden maar vanwege het werk en tijdsverschil blijft het wel lastig dus mijn excuses dat ik zo weinig contact houd. Ik zie er naar uit om als ik thuis kom alle verhalen te vertellen en lekker drankjes te doen met iedereen!

Het weer in Nederland mis ik trouwens wel het minste. Ik geniet hier elke dag van 30 graden en af en toe een flinke regenbui. Jullie mogen overigens niet klagen want jullie hebben natuurlijk Grollies en die moet ik weer missen en je kan niet alles hebben.

Heel veel kusjes en knuffels van mij!

PS: Mijn Nederlands wordt er trouwens ook niet beter op dus excuus voor mijn slechte woordkeuzes soms.



  • 17 Oktober 2017 - 00:56

    Anne:

    Hey Juul!!
    Super om weer iets van je te lezen!! Dikke kus & knuffel!! Anne

  • 09 November 2017 - 20:40

    Lilian Alexander:

    Hoi hoi leuk weer wat te lezen van je avonturen.Lekker genieten Groetjes Lilian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Lucia, Saint Lucia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 November 2017

Wat vliegt de tijd! Deel 2

22 November 2017

Wat vliegt de tijd! Deel 1

16 Oktober 2017

Ik ben er nog! Deel 2

16 Oktober 2017

Ik ben er nog!

02 September 2017

Stage St. Lucia deel 2
Julienne

Actief sinds 02 Sept. 2017
Verslag gelezen: 952
Totaal aantal bezoekers 7281

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: